Kesäkuussa 2024 toteuttamamme asiakastyytyväisyyskysely osoitti, että Folks on asiakkaidensa arvostama ja luotettu juridinen kumppani. Kyselyyn osallistuneet asiakkaamme arvioivat palvelujamme muun muassa tarpeiden ymmärtämisen, viestinnän selkeyden, aikataulussa pysymisen ja yhteistyön sujuvuuden näkökulmista. Olemme ylpeitä voidessamme kertoa, että asiakkaamme suosittelisivat meitä erittäin todennäköisesti, ja NPS-tuloksemme (Net Promoter Score) oli huikea 94! “Luotettavaa ja asiantuntevaa palvelua joka tilanteessa!” “Saan käytännönläheisiä ja ymmärrettäviä suosituksia, jotka palvelevat yrityksen tarpeita.” “Olette huippuja, kiitos! Palvelu on nopeaa, välitöntä, ihmisläheistä ja ymmärrettävää.”
Asiakastyytyväisyyskyselymme tulokset osoittavat, että olemme kyenneet toimimaan arvojemme mukaisesti – tuomme asiakkaillemme mielenrauhaa huolehtimalla heidän juridisista asioistaan olennaiseen keskittyen, mutkattomasti ja huippuluokan vasteajoilla.
Folksin toimitusjohtaja Antti Ikonen on erittäin tyytyväinen kyselyn tuloksiin:
”Meille juridisten palveluiden tuottaminen on muutakin kuin pykälien tulkintaa ja sopimusten työstämistä – se on kumppanuutta, yhdessä kasvamista ja miellyttävää yhteistyötä. Asiakastyytyväisyys on meille äärimmäisen tärkeää, ja pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintamallejamme asiakkaitamme kuunnellen ja heidän tarpeensa huomioiden. Haluan kiittää koko Folksin tiimiä erinomaisesta työstä sekä asiakkaitamme hedelmällisestä yhteistyöstä.”
Haluaisitko sinäkin liittyä tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon?
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme, niin kerromme mielellämme lisää palveluistamme ja siitä, miten voimme auttaa sinua tukemaan strategisten tavoitteidesi saavuttamista juridiikan avulla.